ponedeljek, 14. julij 2014

Ponedeljek, 14. 7.

Najprej naj se opravičimo, ker je včeraj naš blog kar zmanjkal, ampak smo imeli ogromno dela s programom zadnjega celega dne na taborjenju. V soboto zvečer smo imeli program, ki smo ga akali že cel teden – krste in bratstva. Krsti so bili pripravljeni v indijanskem duhu. Najprej sta se v čolnu proti toku na prizorišče pripeljala poglavar Glasni potok in poglavarka Tiha reka, pozdravila vse prisotne, nato pa so v spremljavi bobnov na plažo prišli še vsi naši krščenci, ki jih je bilo letos res rekordno število. Vodja obreda jim je razložil proces, nato pa so morali za nadaljnja navodila povprašati sveto govoreče drevo, ki je z bobnečim glasom povedal, da morajo počastiti indijanske bogove, ki jih bodo sprejeli v pleme Tabornikov. Vsak krščenec si je izmislil indijansko pesem in jo zakričal rečnim bogovom, ki so odobrili njihov prehod v elitno pleme. Nato so morali še popiti zvarek za moč, da so dokazali, koliko vzdržni so, dobili so krstne liste in tako uradno postali čisto pravi taborniki. Tudi bratstev smo imeli kar lepo število, bodoči bratje in sestre pa so morali najprej dokazati, kako dobro se poznajo z odgovarjanjem na vprašanja, našteti razloge za pobratenje in se čim bolje opisati, da so pokazali, kako dobro se opazujejo med seboj. Naslednje jutro so sledile še zadnje gozdne šole za MČ-je, med katerimi so kurili ognje in izkoristili čas za še zadnje taborniške aktivnosti z vodniki in kopanje v reki, GG-ji pa so se medtem igrali strateško igro, v kateri so morali čim prej uloviti izmuzljivega bizona in pri tem uporabiti najrazličnejše taborniško znanje. Popoldne so se GG-ji lotili zabavnih igric, povezanih z p+orientacijo, da so si razvijali občutek za prostor, razdaljo in relief, MČ-ji pa so se igrali športne igre, se dričali po milnici in se neskončno zabavali. Po najboljši malici na svetu, za katero smo dobili sladoled, so MČ-ji zapeli še nekaj taborniških pesmi, si izurili glasilke za petje himne in se poigrali nekaj igric, GG-ji pa so se začeli kar pripravljati na kuhanje večerje, da bi končali še pravi čas za tradicionalni večerni program – TV večer. Vodniki in vodstvo smo jim zvečer pripravili najrazličnejše skeče in predstave, da smo jih malo spomnili na dogajanje na taborjenju – potopis z bivaka, lovljenje bramorjev, pogovarjanje z ovcami in kravami, kuhanje večerje, med vsem tem pa smo seveda aktivno spremljali finale nogometnega prvenstva in navijali kot nori, da bi na koncu zmagala »prava« ekipa. Še prehitro je prišel čas za zadnji Dan je šel, zadnje nočne straže in za zadnje spanje v šotoru, GG-ji pa so svoj program še malo podaljšali z igranjem še zadnjega rim-šim-šima. Vedeli smo, da nas v ponedeljek zjutraj čaka veliko dela, zato smo kar hitro zaspali, naslednje jutro pa smo se hitro lotili pakiranja, čiščenja, iskanja stvari, pometanja, pospravljanja in podiranja šotorov. Eni so bili bolj pridni kot drugi, zato so si lahko privoščili še poležavanje in igre na plaži, ostali pa so med pospravljanjem nestrpno čakali kosilo, po katerem sledi slavnostni zbor. Podelili si bomo pohvale, priznanja, osvojene veščine in razkrili skritega prijatelja, nato pa bomo skočili na avtobus in se končno odpeljali proti domu!